Тіркеу бөлімі: 57-25-32, +7 777 522 50 99
Анықтама: 57-46-81

САLL-ОРТАЛЫҒЫ: 1430, +7 708 590 88 12
(МАМАНДАРҒА ЖАЗЫЛУ, ДӘРІГЕРДІ ҮЙГЕ ШАҚЫРУ)

57-25-32, +7 777 522 50 99
Тіркеу бөлімі
57-46-81
Анықтама
+7 777 522 50 98
Пациенттерді қолдау қызметі

Сауалнама нәтижелері

Медициналық көмектің сапасына қанағаттану бойынша тұрғындарға сауалнама жүргізу нәтижелері

«Көрсетілетін медициналық көмектің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін анықтау мақсатында азаматтарға сауалнама жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 22 шілдедегі № 468 бұйрығына сәйкес емханада тоқсан сайын сауалнама жүргізіледі.


2024 жылғы 1-тоқсандағы сауалнаманы талдау

2024 жылдың 1 тоқсанында пациенттерге сауалнамаларды тарату және жинау әдісімен медициналық персоналдың жұмысын бағалау бойынша пациенттерге емхананың холлдарында сауалнама сондай-ақ «Даму Мед» қосымшасының мобильді пайдаланушыларымен бағалау жүргізілді.

Жиыны: 1 тоқсанда 440 адам қамтылды.

Жүргізілген сауалнама және пациенттердің өтініштерін есепке алу нәтижесінде:

Жас шамасына қарай сауалнамаға қатысатын пациенттер саны: 18 жасқа дейін - 53 адам. (12%); 18-39 жас - 154 адам (35%); 40-60 жас - 176 адам (40%); 60 жастан асқандар - 76 адам (18%);

учаскелік дәрігердің қабылдауын күту үшін орта есеппен қанша уақыт кетті - 352 пациент (80%) көрсетті, учаскелік дәрігерге кезек болмады, кезекті 15 минутқа дейін күтті 67 адам (15%); 30 минутқа дейін күтті - 21 адам (5%);

учаскелік дәрігерлердің үйде медициналық қызмет көрсету сапасына қанағаттанады ма?

386 адам (88%) – қанағаттанды; 54 адам (12%) - толық көлемде қанағаттанған жоқ;

емханаларда медициналық көмектің қолжетімділік деңгейін қалай бағалайсыз - 387 адам (88%) толық қанағаттанған; толық емес - 39 адам (9 %); қанағаттанбаған - 14 адам (3 %); 

Пациенттерге көрсетілетін медициналық көмектің сапасына қанағаттану деңгейі мен талдауы КМИС ақпараттық жүйесіндегі пікірлерді және 2024 жылы 1-тоқсанда жүргізілген сауалнама нәтижелерін талдау арқылы жүргізіледі.

Барлығы 440 өтініш пен сауалнама талданды. Оның ішінде СПП тарату әдісімен - 30 сауалнама.

Сауалнамаларды талдау кезінде «№ 4 қалалық емхана» ШЖҚ МКК-да көрсетілген медициналық қызметтерге пациенттердің қанағаттануы 88%  құрады, бұл өткен жылғы нәтижеден 11% жоғары (77,4%).

Қорытынды: Кейбір респонденттер: пациентті қолдау қызметі кабинетінің дәрігерлеріне, педиатр, шұғыл медициналық көмектің, фильтр кабинеттің қызметкерлеріне, мобильді бригадалардың және №6, №3 ОДО-ның жұмысы үшін алғыс білдірді. Арнайы мамандарға қолжетімділік бөлігінде пациенттермен «Даму Мед» мобильді қосымшасын орнату қажеттілігі туралы түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

Медициналық қызметкерлердің жұмысын бағалауға сауалнама жүргізуді талдау нәтижелері бойынша: консультациялық-диагностикалық іс-шараларды жүргізу кезінде пациенттерді, егер нәтижесі басқа ұйымда қызмет көрсетумен байланысты болса, бағдарламаға (тиісінше ұтқыр қосымшаға) енгізу тәуекелдерінің бар екендігі туралы хабардар ету қажеттігі бойынша персоналмен түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

Учаскелік дәрігерді 30 минуттан астам күту бойынша кабинеттен тыс, емхананың дәліздерінде жұмыс істеу және бақылау қажеттілігі туралы  медицина қызметкерлерімен жұмыс жүргізілді.

Жалпы пациенттердің емхана қызметіне қанағаттануы 88% құрады.

gp4.png
Астана қаласы
Шевченко к.,1
8 (7172) 57-28-65, 1430
pol_4@mail.ru
© Design by 2024 site-pro.kz. All Rights Reserved.
  • БАСТЫ
  • Біз туралы
  • Жемқорлыққа қарсы комплаенс қызмет
  • Жаңалықтар
  • Пациенттерге
  • Қызметкерге
  • ТМККК
  • Байланыс