Анықтама: 57-46-81
Сауалнама нәтижелері
Медициналық көмектің сапасына қанағаттану бойынша тұрғындарға сауалнама жүргізу нәтижелері
«Көрсетілетін медициналық көмектің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін анықтау мақсатында азаматтарға сауалнама жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды емханада тоқсан сайын сауалнама жүргізіледі.
Астана қаласы әкімдігінің «№4 қалалық емхана» ШЖҚ МКК
2025 жылғы 1 тоқсандағы сауалнама талдауы
2025 жылдың 1 тоқсанында емхана холлдарында пациенттеріне сауалнама тарату әдісімен сауалнама жүргізілді, сондай-ақ «Даму Мед» қосымшасына мобильді пайдаланушылардың жауаптарын бағалау жүргізілді.
Барлығы: 551 адам қамтылды («Даму Мед» қосымшасында 491 респондент, БП4-те офлайн режимінде 60 респондент).
Жүргізілген сауалнама және пациенттердің өтініштерін есепке алу нәтижесінде:
Даму Мед арқылы
- учаскелік дәрігердің қабылдауын күтуге орташа есеппен қанша уақыт жұмсалды:
- кезек болған жоқ -39 респондент ( 7,8%)
- 15 минутқа дейін кезегін күткендер - 402 (80%):
- 30 минутқа дейін кезегін күткендер - 56 адам (11,2%);
- үй жайында учаскелік дәрігермен көрсетілген медициналық көмектің сапасы қанағаттандырыла ма:
- қанағаттанды - 386 адам (78,6%)
- толық қанағаттанбаған - 54 адам (10,9%)
- емханада медициналық көмектің қолжетімділік деңгейін қалай бағалайсыз:
-толық қанағаттанды 352 адам (72%) -толық емес –101 адам (20,5 %); -қанағаттанбады –38 адам (7,7 %);
Мейіргелердің жұмысын үздік/жақсы деп бағалағандар 352 респондент (72%)
- қанағаттанарлық 98 респондент, (20%) :
- қанағаттанарлықсыз баға қойылды 20 респондент (4,7%)
Дәрігерлердің жұмысына наразылықтың себептері: - шамадан тыс асығыс 22 респондент ( 4,4%) :
- науқасқа жеткілікті назар аударылмады 62 респондент (12,6%) - науқасты өзіне қарата алмайды -11 респондент (2,2%)
- дәрігердің ауруға қатысты біліміне деген сенімсіздігі - 27 респондент (5,4%):
басқаларды атап өтті 352 респондент (72%)
«Керек кезде біздің емханаға хабарласқыңыз келді ме?» деген сұраққа
- 386 респондент (78,6%) «Иә», - деп жауап берді.
Одан басқа, 370 респондент (75,3%) «Емханамызды таныстар мен достарыңызға ұсынар ма едіңіз бе?» деген сұраққа – ИӘ.
Бұдан басқа, 2025 жылдың 1 тоқсанында емхана холлдарында пациенттерге офлайн сауалнама жүргізілді, медициналық персоналдың жұмысын бағалау мақсатында емхана ОДО-ның учаскелік дәрігерлерінің қабылдауларында да сауалнама жүргізілді
Барлығы: 2025 жылдың 1 тоқсанында НҚҚ мамандарымен 60 адам қамтылды. Сауалнама Емхананың пациенттерімен, еріктілермен бірлесіп өткізілді.
- Сіздің ойыңызша біз емхана жұмысында нені жақсартуымыз керек?- 44
респондент (74%) олар бәріне қанағаттанғанын айтты, бәрі жақсы. Аталған
ұсынымдардың арасында: Жалақыны жоғарлату -3 (5%). Кадрларды тұрақтамауын болдырмау, дәрігерлердің тұрақты штаты қалыптасуы - 4 респондент (6,6%), барлық мәселелерді жергілікті жерде шешу үшін, барлық бейінді мамандардың емханаларда болуы - 5 (8,3%), дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді жақсарту туралы айтылды 3 респондент (5%), қатып қалмас үшін және қабылдауды кешіктірмеу үшін, компьютердің жұмысын жақсарту -3 респондент (5%), КДЗ жұмысын жолға қою -1 адам, емхана ішіндегі көбірек көрсеткіштер орнату - 2 (3,3%) респондент. Емханаға алғыстарын білдірді 2 респондент.
- Тіркеушіге жүгіну барысында сізде проблемалар болды ма?
- респондент (91,7%) еш мәселелер туындамағанын айтты. 5 респондент
(8,3%) тіркеу орнында мәселелер болғанын айтты. 2 респондент (3,3%) тіркеушілердің қоңырауларға жауаптарын жеделдету керектігін айтты.
- ЖТД дәрігерінің жұмысына қанағаттануды жақсарту үшін не істеу керек?
40 респондент (66%) бәрі жақсы деп жауап берді. Сонымен қатар ұсыныстар айтылды: учаскелерде дәрігерлер санын көбейту - 4 респондент (6,6%) қарым-қатынас жасау, қызметкерлердің кәсібилігін арттыру - 3 респондент (5%), жалақыны көбейту - 3 респондент (5%), ЖТД жұмысына ризашылықтарын білдірді -1
4 Бейінді маманның жұмысына қанағаттануды жақсарту үшін не істеу керек?
- респондент (58,2%) бәрі қанағаттандырады, бәрі жақсы, деп жауап берді. Алайда келесі шағымдар айтылды: 100 % бейінді мамандар санын толтыру – 22 респондент (36,6%), қабылдау уақытын ұзарту-13 (21.6%), қабылдауға жазылуды күту ұзақтығын азайту - 15 (25%). УДЗ, КТ, МРТ ,ФГДС жасаудың қолжетімділігін арттыру - 5 (8,3%). Қабылдауды талондар немесе кезек бойынша жасауды -3 (5%).
- офлайн сауалнаманы талдау кезінде пациенттердің медициналық қызметтерге қанағаттануы 88 % құрады, өткен жылғы нәтижеден 11% жоғары (77,4%), Даму Мед мобильды қосымшысындағы сауалнамаларда - 79,8%
Учаскелік дәрігердің 30 минуттан астам уақыт күтуі бойынша, кезекпен жұмыс істеу қажеттілігі туралы ОДО-ның аға мейіргерлерімен жұмыс жүргізілді, учаскелік дәрігерлердің мейіргерлері кабинет алдындағы пациенттердің санын қадағалап, қажет болған жағдайда кезекті реттеп, пациенттерді күтудің дұрыстығын қадағалап отыруы қажет , пациент басқа кабинетке, басқа дәрігерге баруы қажет болуы мүмкін.
Қызметкерлермен түсіндіру-білім беру жұмысын күшейту қажет.
Емхананың негізгі міндеттерін шешу үшін ПҚҚ және ІЭ күш-жігерін дұрыс бағыттау:
пациенттердің медициналық көмекті күту мерзімін қысқарту; медициналық көмектің қолжетімділігін арттыру; пациенттердің медициналық көмек сапасына қанағаттануын арттыру;
емханадағы қызметкерлер мен пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін жұмыс кеңістігін оңтайландыру.
Қорытынды: Пациенттердің медициналық көмекті ұзақ күту мерзімдері сияқты анықталған проблемаларды жою бойынша іс-шаралар жоспарын жасау, пациенттердің медициналық көмектің сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында медициналық көмектің қолжетімділігін арттыру.